D'AVIS I ZOMBIS DIGITALS
-
Ahir al matí, a la carretera de Prats de Lluçanès, jo esperava pacientment
que el semàfor es dignés a posar-se verd. Aquell verd que sembla que cada
dia...
TALLERET D'ART
-
En aquest bloc trobareu els olis, dibuixos i còmics que he anat fent amb el
pas dels anys, així com fotografies de viatges o de paisatges propers.
En e...
SIETE HORAS EN LA HABANA
-
Si el síndrome de Stendhal está asociado a la belleza, el síndrome de la
Habana deberíamos asociarlo a la destrucción, però también a la esperanza.
Esto...
3 Comentaris
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaPues si, de eso se trata, de captar el instante.
ResponEliminaInstantes llenos de textura que yo recupero del camino con apenas una presión de las teclas de mi ordenador.
ResponElimina