GOVERNAR ESPANYA NO ÉS DIFÍCIL
-
Quan governar fa mal: la frustració d'intentar avançar en un país que no
es deixa. Hi ha dies en què un sent que governar Espanya és com intentar
remar ...
TALLERET D'ART
-
En aquest bloc trobareu els olis, dibuixos i còmics que he anat fent amb el
pas dels anys, així com fotografies de viatges o de paisatges propers.
En e...
SIETE HORAS EN LA HABANA
-
Si el síndrome de Stendhal está asociado a la belleza, el síndrome de la
Habana deberíamos asociarlo a la destrucción, però también a la esperanza.
Esto...
INSTANTS